T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
BURSA / GEMLİK - Gemlik Daniş Ekim Öğretmenevi ve Akşam Sanat Okulu Müdürlüğü

KALİTE POLTİKAMIZ

“GEMLİK DANİŞ EKİM ÖĞRETMENEVİ KALİTE POLİTİKASI”

Gemlik Daniş Ekim Öğretmenevi, stratejik hedeflerine ulaşmak için kalite güvence sistemini benimsemiş, toplumun ve ekonominin ihtiyaçlarına duyarlı, tüm paydaşlar ile etkileşim içerisinde olan, verdiği hizmeti verimliliğe dönüştüren, faaliyetlerini, kurumun yönetim sistemini niteliksel ve niceliksel olarak geliştirmeyi esas almış, etkin, verimli, rekabetçi ve girişimci bir

öğretmenevi olmayı hedeflemiştir.

Tüm birimlerimiz kalite güvence sistemi içerisinde üstün performansa odaklanan, faaliyetlerini uluslararası standartlar ve yasal mevzuata uygun olarak yürüten, başta öğretmenlerimizin,  konaklayan müşterilerimizin ve tüm paydaşlarımızın memnuniyeti ile düzenli izlemeye dayalı, iyileştirme ve sürdürebilirliği performans göstergeleriyle izleyen kalite odaklı yönetim sistemini esas almıştır.

Misyonumuz;

Gemlik Daniş Ekim Öğretmenevi Müdürlüğü olarak misyonumuz; Misafirlerimizin en üst seviyede memnuniyetini amaç edinerek; kuruluş amacımız doğrultusunda güler yüzlü, hoşgörülü, sevgi ve saygı temeline dayalı kailiteli, güvenli ve sorunsuz hizmet sunmaktır.

Vizyonumuz;

Huzurlu ve rahat bir yaşam ortamı oluşturmak maksadıyla verdiğimiz her türlü hizmette; uzman yönetici ve çalışanlarıyla sektörünün örnek alınan lider kurumu olmaktır.

Değerlerimiz

Ø  GÜVENİLİRLİK Değerlerimize, hedeflerimize beraber ulaşabileceğimize inanmak.

Ø  Markaya bağlı olup sahiplenmek ve iyi bir geleceğe taşımak.

Ø  MİSAFİR ODAKLILIK Misafir istek ve arzularını bilmek, öğrenmek, takip etmek, öncelikli olarak yapmak ve beklediklerinden daha kaliteli hizmet ile karşılamak, böylece misafirlerin kurumdan birer Gemlik Daniş Ekim Öğretmenevi dostu olarak ayrılmasını sağlamak.

Ø  GÜLERYÜZ VE SAYGI Karşılıklı saygı, güven ve güler yüzlü davranış halinde bulunmak. DÜRÜSTLÜK Şeffaf olma, sırdaşlık etme, denetime açık olmak.

Ø  ÇÖZÜM ODAKLILIK Kurumun sorunlarını kargaşa ortamından çıkararak, etkin ve verimli çalışma ortamında çözüme ulaştırmak.

Ø  MİSAFİRPERVERLİK Misafirlerimizle daima sıcak iletişim kurmak, onları evlerinde sevdikleri kişilerle birlikteymiş gibi hissettirmek.

Ø  EKİP RUHU Yaygın sorumluluk anlayışı dahilinde tüm departmanların sürekli iletişim halinde olduğu, yönetim desteği ile her alanda başarılı operasyonlar gerçekleştirmek ve yıllık hedeflerimize en iyi şekilde ulaşmak.

Ø  SORUMLULUK Hizmet sunduğumuz misafirlere; servis hizmeti sunarken sorumluluk bilincinden hareketle dürüst davranmak, farkındalık yaratmak

Ø  KALİTELİ HİZMET Her zaman daha iyisini yapmaya çalışmak, inanmak ve başarmanın yollarını devamlı aramak.

Ø  İNSAN ODAKLILIK Kalite ve verimliliğin temelinin personelimizden geldiğine inanmak ve başarmanın yollarını devamlı aramak.

Paylaş Facebook  Paylaş twitter  Paylaş google  Paylaş linkedin
Yayın: 11.12.2023 - Güncelleme: 26.12.2023 16:57 - Görüntülenme: 2631
  Beğen | 0  kişi beğendi